GEESTELIJKE GEZONDHEIDSZORG IN HET MEDISCH BEDRIJF

dinsdag 14 en 28 september

ÖSTERKE ACADEMIE

Geestelijke gezondheidszorg in het medisch bedrijf

Enkele zeer interessante onderwerpen worden besproken tijdens twee lezingen op dinsdag 14 en 28 september  telkens van 14.00-16.00 uur met om 14.45 uur koffiepauze in de sacristie van onze kerk.

Inleider

Pastoor Ivo Krewinkel is de inleider van deze middagen. Vanaf 2012-2019 was pastoor Ivo Krewinkel als rector, medisch psycholoog en ethicus verbonden aan het Jeroen Bosch ziekenhuis in ’s Hertogenbosch.

M.i.v. november 2019 is hij benoemd tot pastoor van Keent, Leuken en Groenewoud in Weert.

Tijdens deze lezingen komen diverse thema’s aan bod over medisch ethische pastoraal etc. Natuurlijk is er ook gelegenheid tot het stellen van vragen.

Opgave en bijdrage

Hebt u interesse in een of beide van deze boeiende middagen dan kunt u zich aanmelden via dit mailadres of tijdens de openingsuren op ons parochiekantoor vόόr woensdag 8 september dit i.v.m. de organisatie. De bijdrage per middag is € 5,00. Gelieve dit bedrag op dezelfde dag te voldoen.