Let op! Aangepast programma Allerzielen 8 november 2020 Tungelroy.

WIJZIGINGEN RONDOM Allerzielen op 8 november 2020

In verband met de corona crisis hadden we al een aantal afwijkende maatregelen moeten nemen. Nu heeft het Bisdom ook omtrent het zegenen van de graven nieuwe regels voorgeschreven.

Het Allerzielenlof zal zoals gepland om 16.00 uur plaatsvinden. Daar veranderd verder niets aan. Dat betekent dus dat alleen enkele familieleden worden uitgenodigd van de overleden personen van november 2019 tot nu. Ook zij mogen maar met een beperkt aantal mensen komen zodat het totaal niet meer bedraagt dan 30 personen. In eerste instantie zouden dan aansluitend aan het Allerzielenlof de graven gezegend worden, daarvoor hadden we u ook uitgenodigd. Maar dit gedeelte kan dus niet doorgaan. Pastoor Amal zal op een ander moment alle graven zegenen zonder aanwezigen. Uiteraard bent u vrij om ons kerkhof te bezoeken, mits u de inmiddels bekende corona maatregelen in acht neemt.

Om u toch gelegenheid te geven om ook even in onze kerk te zijn stellen wij de kerk open van 11.00 uur tot 15.30 uur. Er zijn enkele plekken om een kaarsje te branden en er is gelegenheid om even de tijd te nemen om de overledenen te gedenken.