Österke Academie: Muziekcursus Najaar

Muziek luisteren!

MUZIEKCURSUS NAJAAR

Beste luisteraars,

Op de volgende data gaan we weer van start met onze luistermiddagen:

– dinsdag 19 en 26 november

– dinsdag 3 december

Wat kunt u verwachten:

–          Op 19 november zal er aandacht zijn voor opera, maar de betreffende componist, misschien niet iemand waar u meteen bij opera aan denkt, schreef ook orkest, piano, zang en harmonieorkest werken.

–          26 november draagt de titel: “van breinaald tot bâton” en gaan we op zoek naar componisten met dirigeer aspiraties. Zijn ze er en zo ja, welke?

–          3 december zal in het teken van kerstmis staan. De mooiste, klassieke kerstmuziek en een tipje van de sluier van de Messias.

We hopen u weer te kunnen begroeten op deze 3 middagen.

Informatie over de lezingen in 2025, volgt.

Data zijn: dinsdag 11 februari, dinsdag 11 maart en dinsdag 8 april 2025

Plaats en inleider:

In de sacristie ’t Österke, Kerkplein 1 te Stramproy zal inmiddels onze bekende violiste en uitstekende muziekdocente Truus Bahnen, met ondersteuning van haar man Jo, ons hierover informeren. Het cursusmateriaal zal ondersteund worden met beeld- en geluidsfragmenten.

We beginnen op dinsdag 19 november van 14.00-16.00 uur.

Dag en tijdstip:         dinsdag van 14.00-16.00 uur incl. koffie

Plaats:                        sacristie ’t Österke Kerkplein 1, Stramproy

Bijdrage cursus:       iedere dinsdag € 5,00 op de dag zelf betalen, ofwel de gehele cursus

(6 middagen) € 25,–.

Opgeven:                   Graag willen wij weten hoeveel personen er aanwezig zijn tijdens iedere muziekmiddag i.v.m. de voorbereiding.

Daarom s.v.p. opgeven vόόr dinsdag 12 november via mailadres:

marietkessels03@gmail.com

Met vriendelijke groet,