Opening nieuwe parochiezaal ’t Österke

donderdag 27 april 2017, 7:30 - 10:00

Op Koningsdag is Stramproy dé plaats om te zijn !

Onze goede buur, de Woningstichting St. Jozef, viert die dag de officiële heropening van het appartementencomplex in het voormalige (‘oude’) gemeentehuis van Stramproy, naast de kerk. En omdat de complete verbouwing van onze kerk dan ook ten einde is, vieren we op dezelfde dag de officiële opening van onze schitterende nieuwe parochiezaal, gevestigd in de compleet verbouwde sacristie.

Wat gaan we doen?

Voor de gebruikelijke feestelijke ochtendmis op Kiningsdag, donderdag 27 april om 09.30 uur, zijn niet alleen degenen uitgenodigd die dit jaar of eerder een koninklijke onderscheiding ontvingen, maar ook alle andere parochianen. Na afloop van de eucharistieviering gaat de deur naar de sacristie feestelijk open, en kunt u in de gang de nieuwe parochiezaal bewonderen, voordat u naar de feestelijkheden bij het voormalig gemeentehuis loopt.

De parochiezaal blijft voor bezichtiging geopend tot 12.00 uur. Van harte welkom!

donderdag 27 april 2017