• Dit evenement is voorbij.

Oecumenische gespreksavond: Jongeren en geloof

dinsdag 15 november 2016, 19:00 - 21:00

Gratis

Speciale gast is pastoor Guido Kessels, afkomstig uit Stramproy en de kersverse (jonge) pastoor van Gennep. Hij zal in gesprek gaan met Carola Kroon, jeugdouderling in de protestantse kerk Weert, over de rol, die het geloof in zijn eigen jeugd heeft gespeeld en hoe het de keuze voor zijn beroep/roeping heeft beïnvloed. En daarna zal, in een hopelijk levendige interactie met de aanwezigen, worden gebrainstormd over ideeën hoe de jeugd van tegenwoordig meer te betrekken bij kerk en geloof.

Iedereen is van harte welkom om mee te komen praten/luisteren. En gezien het thema hopen we natuurlijk vooral op veel jongeren! Voor koffie en thee wordt gezorgd. De toegang is gratis, maar een vrijwillige bijdrage in deonkosten wordt gewaardeerd.

Datum:
dinsdag 15 november 2016