jonge kloosterling Irene de Winter spreekt over haar roeping en eerste kloostermaanden

maandag 23 januari 2017, 19:00 - 20:30

‘KOM, VOLG MIJ!’

Persoonlijk verhaal over bekering, roeping en Birgittijns kloosterleven door Irene de Winter

Bidden om roepingen lijkt in onze tijd soms onbegonnen werk. Maar opeens wordt een parochie blij verrast door een jonge parochiane die met enthousiasme het kloosterleven binnenstapt. Over haar persoonlijke geloofsbeleving en over de eigen spiritualiteit van de zusters Birgittinessen spreekt onze parochiane Irene de Winter. Zij studeert theologie in Utrecht en is lid van de dekenale jongerengroep Weert. Zij is nu postulant bij de Birgittinessen te Weert. Haar mooie lezing is op maandagavond 23 januari 2017 en begint om 20.00 uur in de kapel van de St. Willibrorduskerk. Vooraf om 18.30 uur is er aanbidding van het Allerheiligste met aansluitend H. Mis om 19.00 uur. Van harte uitgenodigd!

maandag 23 januari 2017

parochiehuis ’t Österke