• Dit evenement is voorbij.

H. Mis met pater Kuppens

zaterdag 4 augustus 2018, 15:30 - 16:30

Pater Tjeu Kuppens is op zomervakantie in Tungelroy. Nog tot de tweede helft van augustus blijft hij hier, om dan terug te keren naar Nias (Indonesië), maar hij gaat toch anders terug dan hij is gekomen. Zijn functie als pastoor (in een parochiecluster van ruim 60 parochies!) heeft hij onlangs overgedragen aan een Indonesische collega; voortaan werkt hij er zelf verder als kapelaan/assistent. “De mensen kunnen het goed zelf, ze zijn geschikt, ze hebben een goede kijk op de zaken,” stelt pater Kuppens zichzelf en anderen gerust.

Meer over de bijzondere parochie-initiatieven op Nias (zoals de heropbouw na de tsunami) zal hij zelf toelichten tijdens de avondmis in Tungelroy om 17.30 uur. Na afloop is er achterin de kerk gelegenheid om bij een kopje koffie met hem bij te praten.

Pater Kuppens is ook hoofdcelebrant op 5 augustus in de zondagsmis om 09.30 uur in Stramproy en om 11.00 uur in Altweerterheide.

Datum:
zaterdag 4 augustus 2018